Passa al contingut principal

NADAL 2018

Aquest any, des del Departament de Música, hem bolgut fer un Festival de Nadal diferent, fent que participin més els alumnes que tenim tant de 1r com de 2n Batxillerat, i mostrant la nostra orquestra del Institut.

Hem preparat un festival per a què els alumnes vegin les possiblitats de la música i tot el que es pot fer amb il.lusió i ganes de treballar.

Desitgem que us hagi agradat i que hagueu disfrutat tant com nosaltres.








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TALLER BATUCADA 2023

El divendres 21 i el dilluns 24 d'octubre, l'alumant de 2n d'ESO a realitzat, des del Seminari de Música, un taller de Batucada a carreg del Grup "La Galeta" de Barcelona. Ha estat molt entretingut veure i tocar nous instruments, així com poder fer una batucada per nosaltres mateixos partint de nou i sense saber-ne res. Us deixem unes imatges!!! 2A   2C         2 E   2G  

"LA VEU DE LA TERRA" - CortArts

El passat 5 de maig, esl alumnes d'Expressió musical (optativa de 4t d'ESO) i de 1r de BTX d'Anàlisi Musical I i Llenguatge i pràctica musical, van particpar al CorArts Tarragona. En aquesta ocasió, van interpretar la cantata "La veu de la Terra!, junt amb altres centres de la demarcació a l'Auditori Josep Carreras de Vila-seca. Va ser una jornada molt emotiva en la qual, amb 9 cants i 8 clams intermedis, els nostres joves ens van concienciar de què és hora d'actuar i prendre mesures que millorin l'actual situació de canvi climàtic.          

MÚSICS A 1 ESO G

L'alumnat de 1r d'ESO està treballant amb quines eines es fa la música , i ens toca estudiar les diferents famílies d'instruments, el material que el fa vibrar, quin procediment o mecanisme els fa vibrar i quin n'és el ressonador. Aquesta setmana hem treballat els instruments aeròfons , és a dir, aquells instruments que normalment s'anomenen instruments de vent . Aquells instruments en els quals el material que vibra és l'aire (que contenen o que hi passa a través); el procediment o mecanisme que el fa vibrar és bufar contra un broquet, un bisell, una canya o una inxa lliure; i el seu ressonador acostuma a ser un tub el cos del instrument. I com veure millor els instruments que presentats pels pròpis companys de classe, un saxofonista i un trompetista que ens han ensenyat com es toca, quines parts té, com sona i com com s'ha de treballar per aprendre a tocar-lo. Us deixem unes imatges...